Lust till pyssel


Pyssellusten börjar väckas till liv tror jag. Tyvärr har jag just nu ingen plats för att klippa och klistra. Så när Cornelia kom ner med ett egengjort armband till mig snodde jag genast åt mig lite garn och satte igång. Nu visade det sig ju även vara så att Cornelia blev mäkta stolt över sin mor och hennes armbandskunskaper att hon tom med kallade modern för cool. Nu måste ni förstå hur lycklig man blir av att vara en cool mamma någon gång mellan att vara dum mamma, pinsam mamma, elak mamma, gammal mamma. Så oj vad det görs armband av den coola mamman nu, hej vad det går! Tänkte att den nya titeln kunde hålla i sig i 2-3 dagar i alla fall :) 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!