Tung som bly


Har så mycket jag vill få gjort idag men jag kommer inte igång. Jag känner mig helt slutkörd men jag har ju inte gjort något. Det är som om hjärnan planerar och vill massor men kroppen är tung som bly. 
Jag får testa med hög musik, det brukar ju få kroppen att sprätta till. 
Är bara jag och liten hemma idag och det märks på henne att hon inte tycker det är lika roligt. Syskonen är helt klart roligare :) 

Jag känner mycket saknad idag. Gråter i alla fall inte just nu.  Men ändå värker saknaden. På fredag är det begravning. Jag vill bara att det ska vara lördag. Jag blir illamående, får en klump i halsen och pulsen ökar när jag tänker på begravningen. Allt blir på riktigt om ni förstår.  
Jag är tacksam för att vi fått barnvakt så att Kent kan följa med. Vad hade jag gjort utan honom. Han är verkligen mitt allt. 

Nej nu var det det där med musiken :) 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Skönt att ni kommer.. Kan inte för mitt liv förstå att det e brorsan vi ska ta farväl utav. Förstår inte att livet kan vara så här överjävligt.

2014-01-30 | 00:09:39
M-B

Psst..kom inte och hämta henne för tidigt bara,tänkte de skulle få mysa till det lite med någon film och lite gott (om ni inte misstycker)
Ta hand om dig nu!

2014-01-30 | 08:19:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!