Bkf-kväll

Ja i morgon var det dax för Bullingrutten igen, dock utan mig. Jag ska ju jobba! Fy jag missar verkligen allt denna sommaren. Men Kent han ska vara med. Han har nu tagit ner "de stora" högtalarna och kopplat in i datorn. Han och grabbarna måste ju ha musik när de ska göra sig fina till festen på kvällen.
Barnen ska vara hos Carro och Bubba, så jag har en bkf-kväll (barn-karl-fri). Har bunkrat upp med massa onyttigt gottigott. Det och en film får bli min kväll. Gubben är ju inte långt bort, han kommer väll när han är öltörst.

Kram!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Hade du en mysig filmkväll, vad för film såg du;)

2010-08-15 | 14:56:39
Anonym

Hahahahaha

2010-08-15 | 22:05:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!