Förändring?

Blir det annorlunda när man är gift...???... Nepp, men man har inget bröllop att planera längre.
Eller jag kanske ska vänta och se hur det är när jag och Kent börjar träffas igen. För det har det inte varit mycket av efter bröllopet. Bara 2 veckor kvar med 2 jobb, tjoho!
Vet att jag har varit en tråkig och lättretad kärring i sommar, men jag klarar helt enkelt inte av att vara överallt. Jag har inte hunnit träffa mina vänner, knappt mina barn heller. Denna veckan är det massor jobb igen, men nästa vecka är det bara 3 dagar.
Herre gud vag jag klagar och kommer in på mitt jobb hela tiden, men det händer ju inte mycket annat i mitt liv.

För övrigt så händer det en massa runt mig. Har blivit sårad men samtidigt glad för en sak. Jättekonstig känsla som jag har lite svårt att veta hur jag ska ta.
Sen har man ju fått superroliga nyheter från en nära vän, wiiii.
Kent kämpar med huset, omklädnaden. Nu börjar han närma sig, har lite på en sida kvar sen en målning så är det klart!
Cornelia har tappat 2 tänder, Elsa har växt så det knakar och Jonathan har lärt sig att sparka riktiga rökare med fotbollen.
Ja det är lite av det som har hänt.

En annan sak som hänt är ett tappert försök med att ta bort nappen..... Först var den borta helt.. Gick inte... Sen satt den fast i trappen... Gick inte...... Så jag får ta nya tag om ett tag när orken kommer..



/Frugan

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Underbart ju ;) Vilken bra ide´!

2010-08-10 | 18:01:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!