Frihet

Jag börjar känna mig fri. Många saker i mitt förflutna har gjort att jag har suttit fast. Jag börjar äntligen ta mig ur det, en härlig känsla.
Efter att ha tagit reda på mer om mitt förflutna kan jag nu bearbeta det och lägga det bakom mig. Att bara omge sig med vänner som är bra för en. Att efter många år av dålig självkänsla så kan jag nu titta mig i spegeln och se en fin, stark och bra människa. Jag kan inte vara någon annan än mig själv.
Visst, jag är inte helt framme... Men på god väg.

Mina fjärilar står för detta.
Dom är påväg,
de ser inte lika dana ut,
de är starka,
vackra och
fria

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Härligt tjejen! Och härligt budskap ang fjärilarna! Keep on!

2010-08-17 | 09:48:49
Sabina

Stå på dig fjärilar är riktigt fina ♥

2010-08-17 | 11:07:00
Lisa

Go girl!! :)) Puss o kram

2010-08-19 | 18:48:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!