Huset

Min man är allt bra duktig han, nu börjar det likna nått. Hoppas på en trapp snart också, mest för att slippa skadeståndet från gästerna som slår halvt ihjäl sig ;)




Det ska målas under taket och väggen ska målas en gång till, men vi slipper se den ruttna gula fasaden någon gång mer. Sen hade inte en ny dörr varit helt fel heller, men man kanske kan nöja sig med att måla om den.

Så jag tackar gubben för detta!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kristina

Får helt enkelt göra en egen kommentar så jag vet hur det ser ut...

2010-08-09 | 23:12:58
carro

ååå det blir så fint....han är allt bra duktig din man han,,,,

2010-08-10 | 08:24:23
Helena

Vad fin sidan blir men du hinner nog byta några ggr till va?;)

2010-08-10 | 09:39:52
http://arendalirl.blogg.se/
Evelina

Huset blir jätte fint! Va skönt det måste kännas att det snart är färdigt.



Vi ses på lördag!

Ps. Va fin blogg-sida du har gjort!

2010-08-10 | 18:05:31
Kristina

Carro: Mmmm det är han, vilket bra kap jag gjort ;)



Helena: Jag känner mig ovanligt nöjd med sidan måste jag säga. Vill ha något enkelt. Kanske lite nya typsnitt på länkarna, men annars tror jag nog att det får bli såhär ;)



Evelina: Tack! Jag kommer inte vara med på Lördag, jag jobbar hela helgen. Så ni får ha roligt för mig också =)

2010-08-10 | 21:49:18
Petra

Superfint blir det ;) Och vilken fid sida du gjort..me like!!

2010-08-10 | 22:22:05
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!