Kramp

Pyssekramp!!! Var så länge sen nu att jag nästan inte vågar börja igen... Lär vara som en nybörjare igen... Får leta lite inspiration på nätet, då kanske suget kommer smygande också..

Liten del av mig vill slänga ungarna i sängarna och inta hela köksbordet med papper och annat pysselgrejs... Den andra delen orkar inte..... 

Två av tre är i alla fall snart rena och kvällsmackan har redan hamnat i deras magar.. Så kanske kanske....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


J

2010-08-25 | 11:57:09
Jessica

Som det kan gå när man är snabb...



Jag skulle ju skriva:



Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp!



Men det roliga försvann nu ;)

2010-08-25 | 11:57:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!