Ändrar & Önskar

Ja som jag håller på...Men jag hittade denna helt underbara bakgrund och då blev jag ju tvungen att fixa allt så det skulle passa :) .

Ligger just nu i sängen, Kent snarkar och Maggan (katten) kräver lite kärlek.

Har funderat på vad jag önskar mig av tomten. Vet att jag kommer få superfina örhängen av min syster. Hennes kompis gör egna smycken, kika här. Av mamma blir det en potatispress, hahaha. Vi ville båda ha en så vi bestämde att vi ger varandra en i julklapp. Sa precis till Kent att jag vill ha presentkort på panduro till tyg. Så snälla tomten, ge mig det från Kent ;) .
Sen hänger det ju på om vi får några pengar snart. Väntar fortfarande på pengar från försäkringskassan, inte kul att vara utan i 2 månader. Särskilt inte nu innan jul, grrrr.

Nej nu dör snart datorn... Ses i morgon!!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Skall påminna tomten om vad du önskar dig. Har du fortfarande inte fått pengar alltså, håller tummnarna att pengarna snart dyker upp. kram

2010-12-05 | 08:35:56
Helena

Fint du gjort det! Förstår att du gillar bakgrunden:)

Hoppas att du känner dig bättre snart också, och att det inte blir nåt kräksande hos er. Vi ska ju också ses snart ju!♥

Inväntar också mina pengar från fk, precis som du, sen 2 månader tillbaka. Vad rika vi ska bli när de kommer. Eller lite mindre fattiga kanske!

Krya på dig kram!

2010-12-05 | 11:08:27
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!