Birdie nam nam

Idag:

Har varit lite nere ett par dagar, men känner att jag är påväg upp igen.
Idag har jag fått lite sovmorgon då barnen började senare på fritids/fsk. Sen var det utvecklingssamtal på fritids för Cornelia.
Tog affären på vägen hem för att köpa ett par julstjärnor, men de hade inte kommit några än. Blev lite fågelmat och ytterliggare en "fågelmatare" som kom med hem istället. Så nu har jag grejat med det. Har också hunnit springa lite med dammsugaren och lagt i en tvätt. Inte illa må jag säga. Ögonen håller på att gå i kors, men tänkte allt försöka hålla mig vaken idag.


Igår:

Tyckte att marsvinen stank piss så de fick sig ett bad. Vet inte om man ska bada dem men de lever då fortfarande :) och luktar inte lika illa.

Jag och Elsa var på kyrkisavslutning i Tanum. Julfika, dans runt granen och paketutdelning. Elsa var mycket nöjd.





I slutet var det nästan bara föräldrar kvar runt granen, men det skulle ju dansas igång en förlossning, hihi.


Höres!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Är det Paulina jag ser? På övertid alltså.. Vem är det som har tomtemössan? Får inte ihop det alls. Önskar att vi kunde varit med, är alltid så mysigt. Kram

2010-12-17 | 13:17:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!