En fråga till herr/fru doktor

Jag har nu vid flera tillfällen varit yr. Det håller i sig i en dag. Jag känner mig yr och hjärnan hinner liksom inte med när saker rör sig omkring mig, känns som om man ska svimma. Måste då och då sätta mig ner och blunda för att slippa yrseln. Men så fort man tittar igen så snurrar det.
Sen försvinner den då oftast tills nästa dag. Tar ca 1 vecka och så kommer den igen, håller i sig i en dag osv.
Vissa gånger har jag ju varit tvungen att sätta mig i bilen och ge mig ut på vägarna, vilket ju inte känns direkt säkert.

Vad är felet???
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ramona

Jag vet inte varför just du får yrsel men jag kan säga det att när jag känner av panikångesten så får jag bla. yrsel. Riktigt obehagligt. Din yrsel kanske går hand i hand med depressionen...

2010-12-19 | 18:29:33
Maria

Äter du några tabletter mot depressionen? Kan ju vara biverkningar isåfall.

Annars håller jag med föregående talare...

2010-12-19 | 21:37:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!