Synd om mig.....

Ja det tycker i alla fall jag, ingen annan i familjen verkar tycka det... Men det skiter jag i, jag är sjuk.... Jag snorar, småhostar, nyser och det kliar så förbannat i näsan och halsen. Idag har jag mest legat inne i sängen för jag klarar inte av ljuset, bara nyser och kliar då.

Hållar alla tummar och tår för att vi inte får magsjuka. Kan ha blivit smittad i torsdag, så det återstår att se. Är väll helt säker på måndag morgon. Detta har ju gjort att träffen med Carro & Bubba är inställd. Ska träffa Mikaela och familj i morgon men tror nog vi hoppar det också, inte roligt om man smittar en familj med 4 barn.


Snörvel snörvel

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!