Torra bullar

Dagen har för min del varit lite deppig, kan ju vara så ibland. Men jag klarade av luciafirandet på Elsas föskola. Barnen sjöng fyra låtar och sen var det fika, barnen hade bakat pepparkakor och lussekatter. Det gick åt mycket saft för att få ner en lussekatt, barn tycker nämligen om att baka med MYCKET mjöl.....



Sen åkte jag hem. Har inte orkat göra något större.
Men nu efter att alla andra har somnat så har jag grejat, men jag är fortfarande trött. Hur ska jag kunna bli piggare???

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Jag vet...men det vågar jag inte skriva, för det tror jag inte du vill höra ;)

2010-12-15 | 07:33:25
Helena

Av egen erfarenhet så kan man inte göra så mkt, sov när du kan helt enket även om det känns som det inte hjälper! kramar om

2010-12-15 | 07:53:03
http://arendalirl.blogg.se/
Carro

Torra bullar ja hihi!!!! Stora kramar till dig gummsan

2010-12-15 | 08:25:22
Anonym

Gå ut och få frisk luft!

2010-12-15 | 18:42:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!