Underligt

Jag berätta ju för ett tag sen att jag hela tiden var så trött och kunde sova hela dagarna. Nu är det så att jag INTE kan sova. Svårt för att somna på kvällarna, vaknar jättemånga gånger och vaknar av att jag är helt blöt av svett (har kallt på rummet). Jag blir tokig på det här.
Mamma frågade mig om jag har hamnat i övergångsåldern, haha skitkul!!
Nej det vet jag att det inte är... Men man undrar ju vad som händer i min kropp, varför reagerar den såhär???


Så nu ligger jag här och kan inte somna. Ska skriva lite i min almanacka, som börjar gälla idag, för att fördriva tiden lite och för att jag längtat efter att få kunna använda den :) .




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Samma här, min läkare sa att det berodde på stress. Har nu varit vaken sedan kl 4.00 pip. Gah så tröstlöst...

2010-12-21 | 05:39:11
Kristina

Mikaela: Fy då! Hoppas du snart blir bättre <3



Någon stress har jag INTE tid med ;)

2010-12-21 | 07:43:03
http://frutonskog.blogg.se/
Mikaela

Har nu börjat inse att jag stressar alldeles för mycket. Om man är uppväxt med en press att vissa saker skall vara si och så (du vet hur mammor kan ställa krav utan att själva vara medvetna om det) och sedan försöka kombinera jobb, familj och vardag och att hemmet skall vara på ett visst sätt blir det för mycket.

Försöker inte stressa så mycket men det är väldigt svårt. Sitter nu här på jobbet, skittrött, omotiverad och vill bara hem och sova...

2010-12-21 | 09:30:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!