En massa intryck

Trött, trött, trött..... Men dagen har varit värd det.
Började tidigt som vanligt för att hinna med julkalendrarna (radio & tv). Efter att ha lämnat barnen vid bussen så var det bara att åka hem och göra sig någorlunda iordning för att möta en massa folk, för idag var det mycket folk på kyrkis. Det tar ut sin rätt på min hjärna, jag och alla ungar som får en massa nya intryck som tar en massa plats. Efter det så bar det av mot svärmor för att lämna Elsa. Sen åter till Tanum för att träffa herr psykolog. Och det tar ut sin rätt det med. Hjärnan är helt full, men känns helt urblåst. Så jag längtar efter att få ta min kudde och filt och mysa ner mig i soffan


Hedvig. Hon är ju bara sååå söt!!


Hehe, Helena posar


Och Elsa gör som Helena


Elsa grimaserar
 

Elsa tog tag i mickstativet och sjöng med i låtarna som spelades på cd-spelaren
 

Här leker vi varje torsdag






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Hahaha, så jäkla härligt att Elsa gör likadant som jag gjorde!:D Klockrent!

Kul att se dig idag, tänkte se dig en längre stund på tisdag!:)

Hoppas du myser ordentligt i soffan nu!

kram

2010-12-02 | 19:34:40
http://arendalirl.blogg.se/
Mikaela

Jobbigt med massa intryck så jag hoppas oxå du fick myst i soffan. Och dessa barn, härmar och tar efter, så roliga dom är...

2010-12-03 | 18:15:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!