Dagens lista

Tjabba tjena hallå!!!

Ett besök av själva storbloggerskan Helena och busan Hedvig har roat mig idag.
Nu har det druckits 3 koppar te och pratats en massa. Har också lånat ut kläder till lilla Hedvig, hoppas de kommer till användning.
Husmor (dvs jag) bjöd på stort idag, vaniljbullar. Mmmmmm så göttigt. Vi konstaterade båda efter förta tuggan att låta bli att slicka sig runt munnen var inget för oss.



Under stunden som de stannade har följande hänt/beslutats:
# Har fått glada nyheter från Försäkringskassan, wiiiiiiiii, julen är räddad!
# Jag har blivit bjuden på fest, maskeradfest.
# Jag har blivit erbjuden att ha egen fest för fyra och tackat ja ;)
# En kasse mindre i skrubben
# Visat min nya klänning
# Visat min ostädade övervåning :/
# Planerat loppisdag


Har också konstaterat att blommorna i koridorsfönstret inte mår så bra, men det matchar de skitiga rutorna ;)


Ska nu också ändra stackars Ciccis länk, haha, fattar inte hur jag får till det ibland. Sorry Cicci :). Sen vet jag inte om du stavar med två s eller två c heller.

Pöss & Hej Leverpastej!



.......


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


cicci

Är det mej du menar????? (Thea och Leons mamma)

I så fall stavar jag Cicci ;-)

Har det vart nåt konstigt med någon länk????

2010-12-07 | 20:59:17
Anonym

Loppis, skall ni ha loppis? Mumsiga bullar, finns det några kvar, kram kram

2010-12-07 | 21:05:05
Kristina

Cicci: ja jag menade dig, hade stavat ditt namn fel, hade skrivit cecci. Men nu är det fixat :)



Anonym: Nepp ska inte ha någon loppis. Tyvärr bullarna är slut ;)

2010-12-07 | 22:39:34
http://frutonskog.blogg.se/
Helena

Hade det väldigt mysigt hos dig igår!:D Och gud så bra att du så gärna ville ha en fest även om du inte kom på det själv ler

Kram!

2010-12-08 | 06:05:38
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!