Uttråkad

Jag har sjukt tråkigt. Allt känns bara skittråkigt. Vill lämna huset eller få lite trevligt besök. Ska få trevligt besök i morgon kväll och jag längtar ihjäl mig, men det är NU jag vill ha sällskap. Vill bara att denna dagen ska ta slut och det ska vara tisdag kväll.
Kent pratade på att vi kunde baka, men fy vad tråkigt!!!! JA ni hör ju hur tråkigt inställd jag är.

Hoppas på att Elsa slutar snora snart så att man kan få träffa Marina, Dalle & barnen och mysa med lilla Elias och sjunga små grodorna för honom. Japp det är min och Elias grej, små grodorna is the shit! Sen får jag ut lite av mina baby-längtar-hormoner och Kent kan känna sig lugn ett tag till, haha

Hmmmmmmm, VAD SKA JAG GÖRA???!!!

TRÅÅÅK....................



Elsa speglar sig (Kent fotar)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!