Finbesök

En dag som började segt, så förbeeenat trött. Efter mycket om och men så blev det bara Cornelia till skolan idag. Jonathan har ju svårt med hostan när han anstränger sig.. Och sitta still bland en massa kompisar är en plåga för den killen. Elsa, hon har fortfarande feber till och från och slemhostar.
Några timmar efter att jag lämnat Cornelia så kröp jag ner i sängen en stund medan Elsa kikade på tv och Jonathan spelade. Blev då uppringd av Carro som undrade om hon fick komma. Självklart! Carro stanna här i ca 3h och under den tiden hann vi med glass med nyponsoppa, hämta Cornelia på skolan som inte mådde bra och en tecknad film :).

Termometern har visat många minus hela dagen. Just nu visar den detta



Vad visar den hos dig???
(Petra, jag vet att du kommer klå oss alla ;) , hehe)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elsa

Roligt att du också skrev om graderna och termometern! Det har jag precis skrivit om, innan jag läste din:) hehe.

2010-11-29 | 20:57:53
http://kitty91.blogg.se/
Carro

Tack själv gumman för en mysig dag!! Med mycket mys! Var precis ute å körde å termometern visade -10 g ingen värme hör heller

2010-11-29 | 21:06:13
Petra

Var ju tvungen att springa ner och kolla nu ju...22 minus visar den och det har vart 20 minus hela dagen! Friskt och förbannat kallt är bara förnamnet :)

2010-11-29 | 22:54:05
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!