Förlängt

Min sjukskrivning blev förlängd 1 månad till. Denna gången fick jag ett inbokat återbesök, så nu slipper jag ringa :). Jag fick också ett intyg på att barnen ska vara på förskolan/fritids 100%. De har ju krånglat lite med att jag ska få ha dem där. Min läkare blev sur för detta och bad mig ringa direkt om de krånglar igen. Så nu försöker jag få tag i rektorn, vilket inte verkar helt lätt.
Ska också försöka/tvinga mig ut på promenad varje dag. Hoppas på att få med svärmor några gånger, är ju så förbannat tråkigt att vara ute och gå själv.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Låter ju jättebra detta tycker jag. Måste kännas skönt för dig att bli lyssnad på och förstådd, eller hur?!

Rektorer är inte lätta att få tag på, meeeen "plötsligt händer det" ;)



Kram på dig

2010-11-01 | 13:27:09
http://sessornasmamma.blogg.se/
Helena

Jag sa ju det!! Gud vad skönt. Nu hoppas jag att du kan varva ner lite:) Och jag är gärna med på promenad! Hoppas att vi ses på torsdag så kan vi kolla över dagarna lite och försöka ses, antigen gå eller bara umgås lite i ditt kök:) Kram & grattis

2010-11-01 | 20:17:58
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!