Jag är inte rädd att använda den......

Men troligtvis dålig på det......


Har köpt mig en ny almanacka :) . Lika roligt varje år vid denna tiden. Sen längtar jag tills jag för börja använda den. Har redan skrivit i en hel del födelsedagar och att fritids har stängt den 7 januari. Kan börja använda den redan den 20 december :), och jag kommer vara superduktig med att fylla i det ena och det andra. Men sen när februari kommer så kan jag lova er att jag inte är så flitigt antecknande längre, haha. Men det är roligt så länge det varar. Och tillslut närmar man sig ett nytt år igen och man börjar gå och kika efter en ny fin almanacka igen.

I år hittade jag denna och föll pladask!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Snygg! Är också svag för kalendrar och almanackor men jag använder mina;) Ska påminna dig i februari!!

2010-11-20 | 10:37:15
http://arendalirl.blogg.se/
Elsa

Snygg kalender!

2010-11-22 | 12:21:32
http://kitty91.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!