Julklappen

Alla vänner på Facebook vet ju redan, men för er andra: Barnen ska få en hundvalp i julklapp. Ja det är väll vi som kommer få ta hand om den men det är deras.
Det är min mammas hund som har fått 5 valpar, en blandning av Tollare & Golden. Jag har valt ut den fetaste och ljusaste tiken. Sååå söööt. Den här helgen kommer de att öppna ögonen och då kommer man ju smälta.

Här är dom 1 vecka gamla



Jag myser mer våran lilla skrutta


Vi hoppas på att denna hunden vill leka lite mer än vad Wilma gör. Jonathan älskar hundar som vill springa efter saker osv. Jag tror att han hade mått bra av att ha en hund att springa runt med.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Tollare och golden!! Du skojar??!!

Det är exakt den blandningen vi letar efter...

Finns det valpar kvar?

2010-11-05 | 17:57:52
http://sessornasmamma.blogg.se/
Helena

Jag har helt missat detta!!!! Är det mamman till Hamlet som valpat eller är det Grynet? Måste få se mer bilder!!:) Och kanske se live sen också förstås!

2010-11-05 | 18:04:26
Kristina

Maria: Det är bara två tingade, så 1 tik och 2 hanar kvar. Tror de ska ha 6000:- för dom. är du intresserad så kan du maila mig på [email protected] så får du lite kotaktuppgifter.



Helena: Det är Grynet som är mamma. Jag kommer såklart lägga upp mer bilder allt eftersom och vill du så får vi åka och ta en kik någon gång.

2010-11-06 | 10:07:56
http://frutonskog.blogg.se/
Helena

Ja, det vore så kul att se! :) Hade varit kul att se Grynet också, har för mig att hon och Hamlet var lika. Bruno såg jag en del förr, han såg ju helt annorlunda ut och sen har jag kontakt med de som tog Pip-lisa (som jag ville ha....)

2010-11-07 | 20:44:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!