Kamp om Tv:n??



Har struttat runt i pyjamasen hela morgonen. Men nu var det dax att besöka duschen och sen klä sig i sin nya finaste tunika från me and I. Lite spackel i ansiktet drog jag till med också. Har en plan på att ta mig till Tanum sen när Kent kommer hem. Ska bla kolla efter en anka..... Men jag känner lite ångest över att behöva träffa folk just nu. Kände det när jag vaknade i morse, hoppas att det ger sig tills i morgon så jag kan gå på tjejträffen. Om inte så tänker jag inte utmana ödet med att gå. Har inte gått så bra de senaste gångerna. Jag hoppas verkligen att ni där ute slipper hamna i en depression, det är fruktansvärt.




Kent slutar tidigare idag. Han ska på återträff på Dingleskolan ikväll och ville hinna träffa familjen innan.
Så det blir jag och alla sjuka barn hemma ikväll. Får väll köpa något mumsigt och sen hoppas på att alla kan samsas om att se på Idol. Vid annat fall så får de mysa själva uppe och se på vad de vill, jag ska då se på Idol.


Nej, dax att tända i pannan. Order från husbonden...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!