Klapp klapp på axeln

Nu är det söndagkväll och på tv:n är det just nu "ensam mamma söker" som gäller.
Är så stolt över mig själv idag. Jag har städat både inne och ute, fått gjort en massa pappersjobb, ska bara lägga det på lådan i morgon. Sen har jag också fått skickat efter jultidningsbeställningen. Klapp klapp på axeln!!
 


I morgon ska jag börja lämna barnen heldagar på förskolan/fritids. Då ska jag börja att ta hand om mig själv är det tänkt.
Det är ju kören i morgon, vet inte om jag ska göra ett försök... Hmmm jag får se hur jag känner i morgon. Det är ju så att börjar jag inte snart så kan jag inte vara med på julkonserten, *suck*.



Bjuder på ett kort på Wilma i brist på annat
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Duktig tjej det:) hoppas du orkar med kören, du får ju absolut inte sluta iallafall! Du är bäst:) puss

2010-11-08 | 08:39:15
http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Emma

Härligt att höra!

Kram

2010-11-09 | 07:12:21
http://www.nogg.se/emmahson




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!