Loppisar hela dagen

Idag var det den efterlängtade loppisdagen. Jag och Helena har gjort Strömstads loppisar osäkra hela dagen. Eftersom båda älskar shopping så valde vi bort fikan för att få shoppa längre.
Gårdagen var ju inte den bästa och jag var osäker på om jag skulle klara av att ge mig iväg idag, men efter att ha fått sova 45min extra efter att ha lämnat barnen så var jag sugen på en utflykt.

En supermysig dag med massor av fyndande.
Kom hem med allt detta för bara 250:-


Böcker till mig och som juklappar till Lasse
De kostade mellan 2-5 kr styck


Plåtburkar


Fins skor för 30:-


Ramar, alla för 60:-


Klänning till Cornelia och baddräkt till Elsa. Tillsammans 30:-


Fina stjärnor som jag ska hänga i fönstret


Koppar som jag ska ha blommor i till våren


Ett litet fat och ett uppläggningsfat


Till mjölk och socker


Efter att ha vandrat runt hela dagen så är det dax att slänga dessa strumpor, hahaha



Hade några bilder på min mobil också men den vill inte samarbeta och lägga över bilderna till datorn, grrrr

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Du får lägga upp bullar och kakor på det fina fatet! Och till våren kommer jag nog härma dig med kopparna, verkar himla fint!

Mycket fina fynd och en rolig dag! Skönt att du också är sån, först shopping och i andra hand mat;)

Glad att vi fick till det idag! Kram!

2010-11-22 | 19:18:29
http://arendalirl.blogg.se/
Mikaela

Men vad fina saker du hittat, bra böcker, underbara burkar och ramarna alldeles perfekta.

2010-11-23 | 09:21:58
maggan

Vilka loppisar var du på i Strömstad,älskar att gå på loppisar men har aldrig varit i Strömstad.Blev bara så nyfiken på vart ni var.

2010-11-24 | 13:03:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!