Me&I=fattig

Jag ska hålla mig ifrån sånt här, jag blir ruinerad!! Hahahaha, men snygg kommer jag bli! Som vanligt är jag är på me&I så shoppar jag till mig. Men jag kan inte hålla mig. Hade kunnat shoppat en massa till barnen också men då hade jag behövt vara riiiik.

Lite bilder såklart :)


Salongen, ommöblerad för att passa ett klädparty.





Hade jag haft en liten så hade denna filten fått följa med hem



Även denna hade jag då inte kunnat låta bli



Har köpt en sån här fast i sand



Massa fina kläder. Till höger ser man en grön skapelse, den har jag också köpt.



Hundarna är ju bara så söta



Cornelia var också med, men hon stannade inne hos Ronja. Första gången som de träffades och de har redan bestämt att de snart ska leka igen <3

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Det var himla kul att ni kom igår:)

2010-11-16 | 16:07:12
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!