Mitt sanna jag

Bad min man ta kort på mig (märker ni att jag använder ordet man, vuxenpoäng!). Tyckte det kunde vara roligt att lägga ut lite bilder på mig ibland, bloggen handlar ju trots allt om mig.. Man får vara ego :) . Sagt och gjort, gubben greppar kameran....
Dessa två kort blev de bästa, hahaha då kan ni ju tänka er hur bra de andra blev. Men men kan ju vara mig det är fel på också, hahaha. Är kanske så att detta är jag och det är inte så mycket att göra åt saken :)






Ser ni vad håret har växt!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jeanette

vacker som en dag gumman, glöm aldrig det.

2010-11-20 | 09:15:31
Kristina

Så jädra härlig du är! Och snygg! Är roligt med lite egobilder tycker jag fastän man är dålig på att fixa det.

2010-11-20 | 10:38:34
http://arendalirl.blogg.se/
Kristina

Helena: Det står ju att jag har kommentarat, HAHAHAHA.



Jeanette: <3

2010-11-20 | 11:51:13
http://frutonskog.blogg.se/
Linda

Sååå fin du är! Härliga bilder <3

2010-11-22 | 07:54:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!