Möte

Träffade en tjej, som jobbar på Clas Ohlson, i affären idag. Hon undrade hur det var med mig och anledningen till att jag inte fått stanna kvar på C-O. Jag sa som det var, att jag fortfarande är sjukskriven och att jag fick gå pga att jag blev sjuk. Tydligen var inte jag den första som blivit behandlad så. Ingen av de som jobbar där har fattat varför jag försvann.
Känns så himla skönt att få prata med någon som jobbar där. Har ju varit skitskraj för det, varit rädd att det snackas skit.. Man inbillar sig ju en massa sånt när man inte mår så bra. Men det var ingen som sa något illa om mig.  Sen fick jag ju bekräftat att chefens anledning var bara skitsnack, nu är det solklart att det var för att jag blev dålig som jag fick gå. Blir bara så arg på chefen som inte kan stå för vad han har gjort.
Sa också att jag är öppen med min depression och det är inget jag tänker skämmas för. Så vill ni inte veta hur jag mår, fråga inte ;)

Jag och tjejen skulle i alla fall snart ta en fika, och det hoppas jag verkligen att vi gör snart :)

Känner att jag är ett steg närmare att klara av att gå in i C-O affären. För er som inte vet så är det ett av mina största mål. Just nu går det inte.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!