När katten är borta....

Nu kunde jag inte hålla mig längre... JULMUSIKEN är på!! Jag älskar julsånger. Försökte komma igång med lite julmusik redan igår kväll men Kent började morra, så vågade inget annat än att stänga av. Idag är han iväg och hjälper sin farbror att kakla så nu spelar jag så mycket jag vill :) .


Mamma ringde och tyckte vi skulle komma och kika på valparna, så det kommer vi nog göra. Sen blir det pepparkaksbak. Jag tycker ju inte om pepparkakor, men degen är en favorit ;) .



Hoppas ni får en toppendag, det ska jag försöka få. Tänker lite extra på goa Carro som är dålig idag, Puss på dig!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro

Puss på dig gumman

2010-11-14 | 22:08:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!