Partypingligt??

Ska försöka pingla till mig till kalajset ikväll, Bgoif har 70-jubileumskalas. Kent är ju ledare och därför är vi bjudna. Men är det en "dricka-sig-full-kalas" eller "nej-till-alkohol-förenings-kväll" ???? Ja jag har då ingen aning, hahahaha. Men är redo med mina Bacardisar om tillfälle ges. Har ingen ångest gällande kvällen än, tror det kommer gå fint.

Så vet ni hur det ligger till så kan ni ju skriva en liten kommentar :)

Om jag kommer att komma ihåg att ta med kameran återstår att se, hahaha. Annars så är väll telefonen med...



Tränar´n

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Tjoho! Pratade med min Granne Carina förut och hon berättade att det kommer bli räkor och öl och vin därtill. Hon tyckte absolut att man kunde ta med sig lite eget dricka till eftermaten, så ta du med dina "Bacardisar" ;) Ses ikväll Pinglan!

2010-11-20 | 13:13:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!