Se sjuk ut

Idag blir det kyrkis i Tanum med Elsa. Hon kan inte förstå varför vi måste vänta tills kl 10, hon vill åka NU. Men jag behöver verkligen besöka herr dusch först. Eller kasnke ska man skippa det så att jag ser riktigt hängig ut, så man slipper kommentarerna "Men du ser ju riktigt pigg och fräsch ut". Man får ju inte må dåligt och se bra ut. Så lite trasiga kläder, gammal utsmetad mascara och fett hår skulle man kanske satsa på ;) . Fast då kanske ingen vågar återkomma till kyrkis.... Nä, duschen nästa!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Jag tyckte det var kul att träffa dig trots att du var fräsch, mörkhårig och snyggt klädd! Tror att vi gör bäst i att duscha så det inte blir nåt snack om det iaf. Allt annat omkring kan jag bjuda på:D

2010-11-11 | 15:02:52
http://arendalirl.blogg.se/
Sofie

Haha gud så söta ni är! Och hon är ju så söt o sprallig lilla Elsa :)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!