Trött... Fick lite lust.... Lugg

Helt otroligt, har sovit 5h efter att lämnat barnen. Att man kan göra det??!! Men ser det som att jag behöver det.
Annars så känner jag mig ganska tom idag, ingen lust till något. Men såg på fb att Helena skulle ha en me&I visning hemma ikväll och blev lite sugen. Ska sms:a henne och se så att det blir av. Då kanske man kan ta med sig Cornelia och ta en tur.

Behöver klippa mig igen, gaaahhh.... Finns både fördelar och nackdelar med ett snabbväxande hår. Är man inte nöjd med frillan så växer det ju snabbt ut igen. Men är man nöjd så kostar det en förmögenhet att springa hos frisören varannan månad... Denna gången vill jag bara ta luggen, den har ju växt flera cm, resten av håret får vara långt. Ska också färga håret igen, en ordentlig utväxt har visat sig, men det gör jag själv.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!