Väntar och längtar

Var ju på me&I party hos Helena förra veckan. Och dessa kläder föll jag för. Helena tror att de kommer komma denna veckan. Jag lääängtar!!!


Till mig!
velourtunic with dragonfly mom

Till Cornelia. Handlade så mycket att jag fick dessa på köpet ;)
yogapants

Till mig!
velourtunic with crown mom

Till mig!
cardigan for mom

Nu ska bara telefonen plinga och säga att det finns paket att hämta.


Länk till Me&I hittar du HÄR



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lotta

Min telefon har inte plingat,men kollade min hotmail och dom har anlänt bilisten.Så kolla på datorn<3

2010-11-24 | 14:12:39
Kristina

Fick på posten att de har kommit, så ska hämta dem innan det ska pysslas, wiiiiii

2010-11-24 | 15:59:07
http://frutonskog.blogg.se/
Monica

Så fina kläder du köpt:)

2010-11-25 | 19:33:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!