Ytterligare en smäll....

Här har ni mig igen, har varit lugn med bloggandet några dagar. I Lördags var det ju BGoIF-70årsjubileum. SKITTRÅKIGT!!! Japp, kunde kvittat.

På Söndagen kände jag mig hängig och jättetrött. Orkade verkligen inte att göra nått. Men var ju bjuden på ljusparty till goa Carro på kvällen. Fick ta med mig Cornelia och Elsa dit, då Kent har sin träning på Söndagar. Kent tog i alla fall med sig Jonathan. Barnen hade ju varit hos sin farmor och farfar natten innan och var därför jättetrötta. Detta resulterade i att Elsa var grinig till tusen och inget passade damen. Jag valde några ljus fikade snabbt god fika som Carro fixat och sen åkte vi hem. Hann bara säga hej då till Carro. Alla måsre ju trott att jag var helt knäpp.
På kvällen kom smällen!! När vi gick ock la oss så kom jag på att vi glömt göra läxan med Jonathan. Hjärtat började slå fortare, hyperventilerade och tårarna sprutade. Gråten kom och gick hela tiden och jag kände mig yr. Kunde börja gråta bara av att jag kommit på att jag glömt vattna blommorna. Helt knäpp var jag. Stackars Kent blev nog lite orolig där ett tag. Jag var verkligen inte mig själv. Tog en varm dusch men det blev inte bättre. Gick och la mig igen och Kent låg och höll om mig.

Tillslut kunde jag lugna ner mig och somna......

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!