4 kager

Det blev en tur till Peter och Mikaela. De hade bakat kladdkaka och äppelkaka och Kent hade med sig två rulltårtor. Oss gick det då ingen nöd på kan jag lova ;).
Efter det tog vi en tur till mamma, hade ju ändå "halva vägen förbi", och bjöd dom på en bit rulltårta som blivit över. Fick också hjälpt mamma med att avmaska katten, jag är en jäkel på det ;). Bara att hålla ett stadigt grepp om katten trycka ner tabletten och så är det klart!
Eftersom våra hönor nu fått för sig att rugga på samma gång så lägger de inga ägg, fick därför med två paket från mammma.

Nu står jag i köket och lagar mat, meeeeetballs!



Fick reda på en grej, eller kom fram till en grej, eller.. äääää jag kan inte säga något nu i alla fall, måste kolla en sak först... Ingen graviditet!!!! Är en "utflykt", men som sagt ni får veta sen ;).

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Ja oss gick det verkligen ingen nöd på, he he..fast jag tog ingen rulltårta, duktig eller hur...

Var sååååå trevligt att träffa dig idag, ses snart igen...kram

2010-10-24 | 18:28:34
Helena

Nu blev man inte alls nyfiken... Jag känner att jag har en rätt bra gissning faktiskt men den kan vara heeeelt fel också.

2010-10-25 | 07:53:36
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!