Gissade ni rätt??

Det kommer bli en Ullaredstur i morgon. Förmodligen kommer det kännas som helvetet för mig. Har hållt mig ifrån affärer det sista och så slänger jag in mig i den största direkt, idiotiskt!! Men men en del av mig vill så himla mycket. Det får bära eller brista. Goa Mikaela är ju med och stöttar så det ska nog gå bra. Liiite nervös är man ju, hur kommer jag reagera. Kanske bryter jag ihop eller så är jag så taggad att jag inte tänker på alla folk. Håller tummar och tår för det sistnämnda.

Passa dig Morgan, imorgon kommer jag!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

VAD kul! Hoppas att det går bra!:)

2010-10-25 | 17:44:11
http://arendalirl.blogg.se/
Mikaela

Skall allt hålla dig i handen så detta kommer att gå finfint, annars är det bara att säga till så går vi ut och åker hem.

2010-10-25 | 19:26:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!