Lite om dagen

Detta har vi gjort/gör vi hittills idag


Sorterat lego... Det tar tid vill jag lova...


Just nu degas det


Använder nya klänningen som mamma budat till sig på Tradera.


Nu letar Elsa efter snutte och napp för det ska vilas lite. Just nu pips det bara hela tiden så lite sömn gör nog gott för henne.

På återseende!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Ni ser ut och ha haft en mysig dag tillsammans! Kram på dig!

2010-10-29 | 17:13:17
Kristina

Evelina: Ja lugn och skön dag med inga måsten utan bara göra sånt som faller in.

Kramar!

2010-10-30 | 13:39:39
http://frutonskog.blogg.se/
Isa

Myselimys!! Jag får trots allt lite dålig smak i munnen av tanken på playdo-lera. Den ser ju godare ut än vad den smakar...vill jag minnas.

2010-10-31 | 18:12:27
Kristina

Isa: Inget jag kan minnas... Och jag tänker inte ta reda på det heller ;)

2010-10-31 | 18:25:28
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!