Lördagen

Var ju ute i Lördags!! Jepp jepp, tog mitt pick och pack och åkte till Jessica. Vi kom fram till att det var nog 10 år sen som vi festade loss tillsammans. För mig var det inte själva utgången som lockade mest utan bara att få vara Kristina, få göra sig fin, prata skit och få dansa. När vi väl tog oss ut, var där ganska tidigt, så var det inte alls många där. Kändes bra och vi började dansa, dansa, dansa och dansa, underbart! Men sen, ju senare det blev, så började det fyllas på med folk och jag började känna paniken. Som tur var så tyckte Jessica att det var ok att gå hem. Somnade nog direkt när vi la huvudet på kudden.

Men en toppen dag/kväll var det, trots tidig hemgång, och jag hoppas inte det tar 10 år till nästa gång.

Tack Jessica!!!

Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Tusen tack själv! Så roligt har jag inte haft sen.. Jag vet inte ens när :)

Och somnade gjorde vi väldigt snabbt ;)

Det har vi nog aldrig gjort förut när vi varit tillsammans hahaha.

Vi får ses snart igen!

Det var så skönt att det kändes som det var förra veckan vi träffades, inte år sen! :D



Puss och kram

2010-10-11 | 20:12:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!