Orka

Har fått pratat med försökringskassan och de bryr sig inte om hur mycket/lite man har barnen på förskola/fritids när man är sjukskriven, det beslutet får rektorn ta. Elsa har rätt till sina 15h, men rektorn får besluta om de stora får gå till fritids. Jag hade behövt en dag i alla fall känner jag men då ska man ju orka ta upp det med rektorn och förklara allt osv... Skit!!! Jag behöver någon dag till att vila eller försöka ta mig ut, en del av min rehabilitering är ju att ta mig ut och träffa folk. Men det är inte jättelätt med tre barn.
Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, orkar inte prata med rektorn.
Ska på utvecklingssamtal med Cornelia idag, blääääääääääää, hade helt glömt det... Fy varför måste jag göra allt som har med barnen att göra, utvecklingssamtal, läxläsning osv.. ORKAR INTE!!!!

Är trött idag....... Sorry..... Hoppas snart allt känns bättre....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Säg bara till rektorn "Jag är sjukskriven för ditt och datt och jag undrar om det skulle fungera om mina barn kan vara på fritids den eller den dagen för det hade verkligen hjälpt mig att kunna komma tillbaka och bli frisk"

2010-10-11 | 13:46:05
http://arendalirl.blogg.se/
Helena

Förstår vilket berg det är att bestiga allt det där. Lycka till. Glömde säga det innan.

Kram

2010-10-11 | 13:47:08
http://arendalirl.blogg.se/
Sofie

Uscha då! Lider med dig :/ Styrkekramar i massor! Ps. Du är utmanad i min blogg. Om du orkar såklart :) Ds

Lisa

tjo! Vet du, maila rektorn om du tycker det är jobbigt att prata. Lättast så ju! :) Kram på dig

2010-10-11 | 17:17:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!