Sjukskriven

Är sjukskriven hela oktober. Känns så fel att vara sjukskriven för att man är deppig. Måste försöka lägga bort den känslan och bara vara. En deprission håller vanligtvis i sig i 6 månader fick jag veta idag. Jahopp, känns ju underbart.......Bläääääää.....
Ska försöka komma igång och träna också, är så satans dyrt bara......

Så nu sitter jag och försöker få tag i arbetsförmedlingen och försäkringskassan, vilket ju alltid piggar upp.... NOT! Ska snart till hjärnskrymplaren också, så dom måste ju svara snart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Det är inte alls fel, det är för att du ska kunna återgå till att må bra igen!♥

2010-10-06 | 15:25:51
http://arendalirl.blogg.se/
viktoria

Du kan ju gympa på Backa tis o tor det kostar ju bara medlemskap i BGOIF samt 250kr i aktivitets.... någoting... det är inte så dyrt.

2010-10-06 | 18:05:44
Evelina

Försök att bara vara nu och ta hand om dig själv! Hoppas vi kan fortsätta med våra tjejträffar, tror det är Malins tur nu, skall höra med henne så hon inte glömmer bort det. Hade varit mysigt och träffas och tjöta lite i höstmörkret.



Många styrkekramar!

2010-10-06 | 18:42:36
Emma

Du är alltid välkommen på min gympa. Du kan betala 30 kr per gång. Eller det billigaste alternativet, på med skorna och ut och powerwalka:)Kanske t o m kan bli lite jogging. Tips är att ha bra musik i öronen...små jogga 1 låt...gå 2 låtar...alltid en början :) Går fint med barnvagn och cyklande barn också :)

2010-10-06 | 21:52:10
Malin J

Jo, det är min tur. Jag måste nog säga att jag inte kan ordna något förren i november. Usch vad jag får dåligt samvete. Men jag hinner helt enkelt inte. Men vi tjejer kanske skulle kunna ta en promenad någon kväll och prata av oss lite? Tänker på dig Kristina. Hoppas du blir bättre snart!

Kramar

2010-10-06 | 21:56:23
Jessica

<3

2010-10-07 | 18:24:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!