Som vanligt

Jag klarar ju inte att hålla mig så länge... Nu är det nytt här på bloggen igen =). Hoppas att ingen blir ivägskrämd, haha.

Sitter här och pillar för att jag borde städa men vill inte det ;). Kent är iväg och hjälper sin kusin idag, vet inte när han kommer hem, så jag och barnen är hemma som vanligt. Jag har i alla fall fått vikt en massa tvätt och barnen har städat sina rum.

Nu kom Elsa

"Ja basa mucke mamma!!!"
"Mmmm men var ska du bajsa??
"Potta"
"Just det!"

Men det gör hon INTE!! Blir tokig!! Hon kommer väll gå med blöja tills hon är 15. Nejdå, men är lite frustrerad just nu bara....

Bäst att göra sin mammaplikt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Så fint du grejar då. Att du har tålamod. Jag har inte ens gjort färdig min design ännu:)

2010-10-23 | 17:14:39
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!