Stolt skitsnack

Wiiiii Elsa har nu bajsat på pottan!!!!

Hon har inte varit redo för potträning innan, brydde sig inte något större om hon kissade på sig. Men nu verkar det vara på g. Det började igår med att hon fick sitta på pottan när hon borstade tänderna. Då kissade hon och var jättestolt. Ikväll sa jag till henne att hon får springa till pottan om det kommer kiss eller bajs och kissa och bajsa där. Trodde helt ärligt inte att det gick in, man förstår ju bara hälften av det hon säger, men hon sa ja och en massa annat som man inte fattade. Sen när jag ligger i sängen och kollar på tv så kommer hon gående med blöjan nerdragen och (inget för känsliga läsare) bajs på halva ungen. BAS!!! gnäller hon och springer in till toaletten och sätter sig på pottan. Där har hon redan gjort sitt, visserligen hälften på golvet, men i alla fall subernöjd och lite förvånad.
Jag är jättestolt och har självklart ringt Kent, som sitter på älgmöte, för att berätta den stora nyheten!
Elsa är nu nybadad och ligger förhoppningsvis och sover ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


louise

Duktig tjej! ja jag vet inte vem som blir stoltast, barnet eller föräldrarna haha =)O hoppas att du känner dig bättre snart! Kram!

2010-10-13 | 17:01:27
http://lece.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!