Tåg??

Nu börjar kvällen närma sig. Barnen sitter med sina lördagsgodispåsar och ska nu börja titta på Anki. Dom älskar den ankan. Själv har man blivit för vuxen och fått förmycket av vettet, man gör inte så som den ankan gör, det är piiinsamt. Hahaha, har väll blivit lite för präktig och går med näsan i vädret när hon yrar runt på tv:n. Men ungarna viker sig av skratt. Jag kan allt småle lite jag med... men bara i smyg, hihi




Dagens städ lyckades jag hålla mig ifrån, var ju fullt upptagen med min nya bloggdesign * fniss *. Men det lär ju inte springa ifrån mig, tyvärr..

Ikväll blir det kanske lite tågspel med grabbarna Grus. Inte säkert att de kommer men det hade varit roligt. Annars får väll jag och Kent ta ett eget parti och titta varandra djuuupt in i ööögonen.....

(Har ju mobilbloggat för ca 40min sedan, men det har inte kommit in :(.....)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Tågspel?

2010-10-23 | 17:15:04
http://arendalirl.blogg.se/
Kristina

Helena: Mexican Train

2010-10-23 | 21:40:20
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!