Lite av ditt, lite av datt

Igår var det Torsdag, då var mitt mål att ta mig till Tanum för att vara med på kyrkis. Morgonen började inte bra. Kroppen och hjärnan bråkade. En del av mig ville inte åka, jag var trött och bilarna krånglade ju.. Den andra delen av mig ville åka, jag skulle ju få träffa Helena, jag var ju tvungen att lämna tillbaka pengarna jag var skyldig Carro, jag var ju ändå tvungen att göra mig någorlunda iordning för jag skulle ju på utvecklingssamtal direkt efter och mjölken var slut..... Så jag tog mig dit :) . Ångrar mig inte, lagom med mammor (4st). Så nu ska jag försöka ta mig dit varje torsdag.

Här är Elsa och Hedvig. Försökte få ett bra kort på Hedvig, men hon var inte direkt stillasittande som min mobilkamera tycker att man ska vara ;)


Elsa fick en ny kompis


Sen var det ju utvecklingssamtal för Jonathan och efter det så bara allt snurrade runt i huvudet. Skulle ha träffat Hanna men jag fick avboka det för jag var så trött och så fick vi oanmälda gäster.

Har ju glömt att berätta vad som hände i måndags!! Då kom Jocke, Maja och lille Emil på besök med 2 stora påsar med bullar! Vi hade helt glömt bort, men det var ju så att de hade fått lappen på bröllopet att de skulle bjuda på bullar på kanelbullens dag, hihi. Tyvärr så var det ju bara jag hemma, Kent och barnen var på fotbollsträning och jag skulle ju inte vara hemma så länge jag heller, skulle ju till kören. Tyckte i alla fall att det var så fint gjort!
Så nu har vi allt kollat upp vad ni andra fick för uppgifter, hehe. Bara så ni vet ;)


Idag fredag och barnen är på förskolan/fritids 9-15. Affären i Bullaren öppnar ju vid nio så där passade jag på att gå in nu på morgonen, så himla skönt det var, inte en kotte där. Så nu är fredagsmyset köpt. Blir bara jag och barnen hemma denna fredagskväll också, Kent ska på älgmöte och dricka öl.


Svärmor kom i Tisdags. Hon visste att jag mådde dåligt. Hon kom med denna till mig eftersom hon vet att jag älskar kladdkaka. Genomtänkt och från hjärtat. Goa du!


Nu sitter jag i sängen med en kopp te, en kopp som Jonathan har målat, och laddar för ett avsnitt med Välkommen hem. Min frukostbricka med ben är super att ha datorn på.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Var himla kul att träffa dig!:) Tycker också att vi var lagom många, så man kunde prata allesammans emellanåt! Hoppas du orkar och vill ta dig till kyrkis på torsdagarna för jag vill gärna träffa dig igen!

2010-10-08 | 14:41:30
http://arendalirl.blogg.se/
Malin J

Känner mig träffad, men min uppgift kan jag ju inte göra än. Har ett tag till att klura på det :)

2010-10-09 | 09:22:47
Sandie

hej vart har du köpt din frukostbricka med ben?? letar som en dåre haha :)



fin blogg



// sandie

2010-12-04 | 20:25:47
http://www.corso.bloggplatsen.se
Kristina

Sandie: Jag har inget svar på det. Fick den av min mamma för många år sen, och hon kan inte komma ihåg var hon köpte den. Sorry.

2010-12-05 | 00:46:11
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!