Blandade känslor

Hade sett fram emot att vara med på körövningen idag, sjunga blir man ju glad av. Men när jag stog framför kyrkan och såg informationen om att kören skulle ha konsert på Lördag, vilket jag inte fått någon iformation om, så kände jag mig så otroligt besviken. Sen kom ångesten av att behöva träffa alla. Ringde mamma som inte alls kunde förstå mig utan istället blev sur på mig. Gick inte ur bilen utan startade den igen och körde hem. Kände gråten i halsen och ångesten som dunkade i kroppen. Fy!!! Är jag verkligen redo att jobba torsdag och helgen??!!! Jag måste i alla fall testa....
Känner mig så värdelöööös!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Förstår verkligen din besvikelse och tycker det är väldigt konstigt att dom "glömt" säga nåt till dig...men du ska veta att du är långt ifrån värdelös...du är en helt underbar människa!! Så de så!!

Love ya! Puss

2010-09-20 | 22:50:39
http://mittlivsomlapp.blogg.se/
helena

Förstår din besvikelse! Och ang at´t jobba redan så tror jag att du vet vad jag kommer skriva nu, tror inte att det är en god idé.

Stor kram

2010-09-21 | 15:37:20
carro

du är inte världelös gumman du är stark...du tar dig igenom detta...klart dom bara har glömt att säga detta till dig...ta det med en nypa salt...kramar

2010-09-21 | 21:34:02




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!