Hemmafix

Gjort det lite finare här hemma.
Rummet åvanför trappan har piffats till lite. Nu hoppas jag bara att Kent kan ta och avsluta projekt "måla räcket". Ska hämta bokhyllor hos Mikaela och Peter nu som ska stå där också =)

Övervåningen är ju ungarnas avdelning. Så där får man ha lite barnsliga saker. Älskar detta trädet och var bara tvungen att ha det, hihi. Jag hittade det på Tradera. 
Köpte några väggord på panduro i förrgår.





Fick också med dessa bland väggorden, dekoration till blomkrukor tyckte jag de passade till


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elsa

Åh va jag gillade detta! Fint! :)

2010-09-26 | 14:54:42
Monica

Så fint det blir.

2010-09-26 | 15:06:22
Evelina

Va duktig du är på inredning! Blir ju super fint!

2010-09-26 | 15:51:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!