Mini Tina

När jag var liten fick jag en leksaksmikrofon av mina systrar. Den använde jag flitigt vill jag lova. Stog ofta framför spegel och (tvingad)publik.
Nu har detta gått i arv =). Elsa springer och hämtar singstarmikrofonerna så fort jag sätter på bra musik (enligt henne).

Satte på disneyklassiker på datorn i köket. Och vips så kom hon springande och drog igång


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

sicken sötnos, och vad fin i håret, lite lik C när hon var liten. Bra kämpat idag, ang telefonsamtalet alltså. kram i stora lass...

2010-09-22 | 17:28:06
carro

åå så fint du har fisserat lilla e...hon blir ju bara mer o mer lik syster c....våran lille skrutt

2010-09-22 | 21:00:32




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!