Ny vecka, Nya tag

Måndag morgon och barnen ska snart iväg till skolan. Blir jag och Elsa här hemma på förmiddagen. Vi har inget mer planerat än att jag ska ringa ams och säga att jag är 100% arbetslös.
Ikväll är det körövning, hoppas det går bättre idag. Jag älskar ju att sjunga så jag kanske borde försöka göra det oftare nu när man inte är på topp.

Apropå inget alls så blommar mina porslinsblommor, heter något annat för de kunniga men för mig heter de porslinsblommor. Alla andra blommor har jag ihjäl, men porslinsblommor har jag i flera år. Just dessa som blommar nu har jag lyckats hålla vid liv i 2 år.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Jag kan bara hålla liv i orkideér, hjärtan på tråd samt paradisträd men nu på senare har jag hållt liv i pelargonier i flera månader eftersom jag bestämt mig för att vattna VARJE MÅNDAG!



Det kan vara jobbigt att göra saker man tycker om också, speciellt när man inte känner sig hundra men hoppas det blir roligt ikväll!:)

2010-09-27 | 15:16:06
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!