Råd

Frågar er om råd.. Ska jag lägga ut min blogg för alla.. Ja den är ju inte låst men jag har inte gett den till så många. Ska jag kasta ut den eller hålla den för migsjälv och er?? Hmmmm
Jag är ju ingen hemlig människa som inte står för det jag säger.. Är ju en ganska öppen människa om jag får säga det själv.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Tycker att det är ett beslut du själv får ta. För egen del har jag valt att inte lägga ut min bloggadress på fb samt att jag tagit bort alla sökmotorer. Lägger du till dig på bloglovi´n så går det att googla fram på "frutonskog" isf.

2010-09-28 | 17:05:24
http://arendalirl.blogg.se/
Sofie

Det där känner du bäst sj! Jag har iaf inte länkat mon bloggsida på FB och inte heller klickat i att man kan söka på min sida.. Folk får hitta till den själv genom andra tänker jag. Gör ingen reklam för den förutom när jag lämnar min adress på kommentaren :)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!