Resfeber?!

Har fått frågan i över en vecka nu, resfeber?. Svaret har vart nej. Jag har inte orkat tänka på resan. Fick ett ryck i torsdags och packade färdigt hälften, mest för att lugna Kent.
Har haft en resemardöm, så det är väll under sömnen som jag tänkt på det.
Men igår kväll kom den, fy kunde inte somna för att jag tänkte på allt som jag inte får glömma. Ja då borde man tagit fram papper och penna, meeeen det orkade jag ju inte, hehe. Somnade tillslut med en tro om att jag skulle känna panik idag.. Men nej, nu är jag som alla andra dagar, ingen stress här inte. Inte kommer jag ihåg allt som jag tänkte på igår heller.
Så vad ska man hitta på idag..??.. Vet att jag måste en tur till Tanum i alla fall. Sen får jag inte glömma Elsas fotografering kl 15 heller. Man får ju själv gå med barnet till enskilda fotot med barnen på förskolan, gruppfotot fixar personalen själva tack-och-lov... Förra året var jag med när de fotade gruppfotot. Då fick jag agera pajas, hoppa runt och göra grimaser (stavas det så??haha) allt för att få barnen att se glada ut. Och jo visst, jag klarade det galant! Men skönt att slippa det ansvaret denna gång ;).

Nu ska det läggas in kläder i garderoberna. Höres!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!