Skulle bara byta ett par byxor....

Jag var tvungen att ta mig till Torp denna veckan också, byxorna jag köpte förra gången gick sönder efter en dag :( . Så jag skulle ju BARA byta dessa, hmmmmm. Ja jag skulle också köpa ett nytt dammsugarmunstycke.
Men som vanligt hittar man lite annat smått och gott när man inte ska ha nått.

Till Cornelia, hoppas hon gillar det. Jag älskade i alla fall att ha min kanin i koppel när jag var liten. Har iof aldrig testat på marsvin, de hoppar nog inte lika gärna, men det är nog roligt i alla fall.


Elsa hittar man alltid kläder till. T-shirtar och klänning på rea. Fleecebyxor ej rea men behövligt. Vantar, numera ett måste, börjar bli kallt. Vantar även till Cornelia. Allt utom t-shirtarna (H&M) köpta på Lindex.


Vantar till Jonathan. Sen hittade jag denna t-shirt på H&M. Jag gillar färgen och han lär gilla gubben.


Och till mig :) , En lång tröja och ett linne, H&M.


Plånbok till gubben <3



Shopp & hej!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Fina kläder till Elsa. Verkligen! Sött med sele till marsvinet. Hoppas det kommer bli lyckat! :) Gullig lapp i pluskan. Du skriver himla fint allså! Hoppas du mår bättre för övrigt! Kramar till dig





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!