*Gäsp*

Efter att jag och Elsa kommit hem från kyrkis och jag fick avslutat lite besvikna samtal med barnomsorgen så kröp vi ner i sängen och läste om "busiga Bebben".......... och somnade!! Jaja det är ju inte helt ovanligt tänker ni nu, men det var det att vi vaknade först vid fyra när telefonen ringde! Så ca 3½h har jag och Elsa sovit som stockar :). Tur att de stora reder sig själva, hahaha. Är Jontes speldag så han har suttit så tyst och nöjd och spelat och Cornelia har kunnat leka med sina grejer i lugn och ro :) , alla nöjda.

Men jag är fortfarande trött, hahahaha. Men att vakna till solsken var ju underbart , jippi!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Åååå idag har jag också vart så trött!! Förstår hur du mått idag kram kram

2011-04-04 | 21:58:43
http://vagamabra.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!